Ajaveebid

Regional Jet hakkab piloote koolitama

  https://majandus24.postimees.ee/6803791/regional-jet-hakkab-piloote-koolitama                                                                                                                                                                 https://arileht.delfi.ee/news/uudised/regional-jet-on-valmis-ulikallist-koolituskulust-suurema-osa-enda-kanda-votm

Kanalennud Lõuna-Aafrika moodi

LAV 15m võistluste esimene päev:

https://www.soaringspot.com/en_gb/2019-sa-nationals-15m-2-seater-and-club/results/15-meter/task-1-on-2019-10-05/daily

500 km distants 180kmh!

Võitja ei saanud 1000 punkti, sest teekond läbiti liiga kiiresti.

Eesti Lennuspordi Ajalugu - Purilend

115lk huvitavat lugemist kodumaa purilennu ajaloost:

https://bit.ly/eesti-purilend

EAS Newsletter July 2019

http://www.europe-air-sports.org/wp-content/uploads/2019/07/EAS-Newsletter-July-2019.pdf

News in this issue: European elections 2019 - implications for Europe Air Sports | U-space | Standard changes and repairs | Medical Rulemaking | From the Programme Manager's desk | Sign up for the newsletter! | Key contacts | TMZs and listening squawks

Par Baltijas valstu aviācijas .... 1939

Dear friends,  There is a Latvian aviation journal "Sparnota Latvija" from September 1939, Nr.9 with three articles about First Baltic aeroclub aviation competition and  First Baltic glider competition in Kaunas, Lithuania.The text is in Latvian but you could easily recognize the names and results.Every time I can help you with translation.

Crowded OGN day in Europe!

More than 4400 devices tracked at same time.

Ridalis 23. juunil

Muutused Tartu lennujuhtimises

Infokiri Tartu ühendatud lähi- ja lähenemislennujuhtimisüksus alustab seirel põhinevat lennujuhtimis-, info- ja häireteenuse osutamist Tartu lähi- ja lähenemisalas alates 20.06.2019. Vastavasisuline teave avaldati mai kuus AIC 06/19 ja AIRAC AIP muudatusega 06/2019 . Seireteenuse osutamine on tagatud WAM-süsteemi (Wide Area Multilateration) seirekattealaga ja osalise radarkattealaga Kagu-Eestis. Üleminekuoperioodil, kuni 2020. aasta lõpuni toimub teenuse osutamine Tartu lennujuhtimisüksuses nii seire-, kui ka protseduurilise teenusena.

Kogemusi Poolast

1) Purilennukeid pakivad nemad angaari tihedamalt kui meie

2) Samas voolikute ühendamine siin esimese katsega rahval ei õnnestu:

3) Uurin edasi, et kuidas nemad tornis CAT5 kaableid ühendavad Smile

Mustvee ots

Polegi Peipsi kohal varem lennanud. Pöördepunkti tegin Mustvees https://skylines.aero/flights/103174

Nii külm oli, et pilvedele lähemale veeballastiga lennates ei saanudki - 1000 meetrit kõrgust jäi kasutamata.

Teel lõuna poole tagasi õnnestus 85 km delfiini lennata ühtegi spiraali tegemata.

Lehed