https://magazine.weglide.org/retrofit-electric-ls6-ls8-fes/
Esialgu alles kuulavad maad ja kindel pole, et see võimalikuks osutub. Üldiselt on patareidel kaks leeri - ühed arvavad, et tiibades on parem ja teised kurdavad, et nõrkade ilmade puhul on tiivakoormus liiga suur + purjeka lahti-kokkupanek on palju raskem.
- Kasutaja teet ajaveeb
 - Kommenteerimiseks logi sisse
 

Kommentaarid
80 tuhat conversioni eest,
80 tuhat conversioni eest, seejuures pole self-launch võimeline. kas sellel mod-il ka turgu oleks?
Võta asja teistpidi: uus FES
Võta asja teistpidi: uus FES või RES purjekas on peaaegu 300 000.
LS8-ga võid standardklassis ilusti maailmameistriks tulla, st tippklassi masin.
Ainult 80 000 eest saad endale FES võimekuse, lihtsalt mingi kere pead sinna külge riputama. Ja kui see peaks sul olema angaaris juba niikuinii olemas ja makstud, siis jääktulu põhimõtet arvestades ongi kogukulu 80 000...
Ma pole FESiga lennanud, aga need kes on, räägivad ikka päris head sellest. Tõsi, näiteks Ventus 3 FES suutvat lennata horisontaalis vaevu 100km. Võistlustel ei tihka ju panna mootorit käima kõrgemal kui 200m. Aga 200m kõrgusel lennata 100km... Soomes kevadel läkski FES piloot platsile ja mina turbiiniga tulin koju 50km. Tema ei julenud, sest tõusu võttes on lennuulatus 70km, metsade kohal ei ole mitte kuskile maanduda kui aku peaks varem tühjenema vms.
Aga tiibades lubatakse 2x suuremat akut kui keres (keres läheb maximum non-lifting mass üle piiri. Seepärast võib AS33 RES startida 600kg (akud tiivas), aga JS3 RES 570kg (akud keres)