Nats tuuline

Kuur kõigub, angaarid on nagu õhupallid, tuulekott on sirgu, Olak töötab. Mul on olukord hästi kontrolli all Smile

Kommentaarid

Ei tasu ärbelda, 1 minut peale postituse tegemist kadus elekter...

Vanal angaaril kangutas harjapleki lahti ja kaks eterniiditahvlit lendas ka kildudeks. ASW-20 käru on kõva, ei ühtegi kriimu.

Angaaride uste kummitripid tõmbas enamasti puruks, panin plastmassvitsad asemele.

Pimedas mets ragises aina langevatest puudest.

Kas võtan võimsa diiselelektrigeneka pakkumise vastu, organiseeriks selle transa Ridalisse, kulub marjaks ära? Praegu on selline elektrigeneraator tasuta saadaval.

Minu otsesel ülemusel, hea autorallimehe ja rallivõistluste ühel organiseerijal, on nüüd  mõni aeg kindlsti maru hea tuju, käis ise Kataloonias vaatamas kuidas Tänak tuli maailmameistriks. Võib isegi rohkem tehnikavärkisid välja kaubelda.

Elekter jõudis tagasi natuke enne südaööd. Geneka võtame heameelega vastu, kui ta töökorrras ka oleks. Kaheksa ajal käisin Võrus kottpimedat linna vaatamas, päris sürr oli. Ei paistnud kuskil mingeid genekaid töötamas, kauplusi turvati füüsiliselt, kapuutsides kahtlased kambad liikusid juba ringi, politseid ei olnud näha kuskil, päikesepaistelise ilmaga neil muidu ikka neli patrulli väljas, elumajad kõik pimedad  jne. Vesi, küte, kanalisatsioon hetkega läinud, külmkapp saab ka ruttu tühjaks...väike tuuleke ja oleme kohe kiviajas tagasi, praegusel ajal palju abitumad Smile

einar

Ridali kahjud järgmised: vana angaari katus sai räsada, vahetusse läheb seitse tahvlit, homme saab korda. Metsas murdis maha vähemalt paarkümmend puud, tööd päris palju, aga kütet ka vaja. Üldiselt läks päris hästi. 

einar

Võrus kuuldavasti on oodata varsti iibe kasvu.

Ridalis kahjuks mitte, sobiva materjali puudusel.

Meie sobiv materjal tegutses kuumadel suvekuudel, jälgime mängu Smile

einar

Ajalooline kogemus näitas, et kui Nõukogude Eesti Rapla rajoonist läks läbi laia rööpavahega raudtee ehitus, siis järgmisel aastal ilmnes antud piirkonnas kõigi aegade sündivuse rekord. Seega oli raudtee oluline faktor ning häbiväärne oleks kahtlustada sõdureid, kes seda raudteed edasi venitasid.

Puilenduritel oleks nüüd sobilik moment lüüa lärmi selle üle, et Lõuna-Eestis on endiselt nii palju õhuliine. Maakaablid, mis on töökindlamad (ja lennunduse mõttes ohutumad) on väidetavalt kaks korda kallim paigaldada. Kui suured lõppeks need kulud on kui Elektrilevi peab tegelema metsas raietöödega, ostma suutest kogustes hapuks läinud juustu ja haiglas inimesed koolevad kuna hapnikku ei tule peale enam.

Valame meediasse veel kütust peale? Postimees vast avaldaks artikli "Õhuliinidest purilenduri pilgu läbi"

Elektrilevi lehelt:

61 000-kilomeetrisest võrgust on õhuliine ligi 80%, millest ligi pool vajab töökindluse parandamiseks väljavahetamist lähema viie aasta jooksul.

Algatuseks tundub, et purilendurid ei paku kellegile huvi, kuni neilt raha ei saa välja lüpsta. Teiseks: olen tihti sõitnud ühel väga halvasti ehitatud teelõigul, mis on peale igat kõvemat vihma aukus. Seda teejuppi saaks lihtsa ja järeleproovitud menetlusega teha oluliselt paremaks ja kestvamaks, aga teehooldaja pole seda aastate jooksul teinud, paremal juhul lisatakse peenefraktsioonilist kõlbmatut katet ning hööveldatakse üle ja peale paari kõvemat vihma on jälle tee nässus. Miks nii? Aga sellepärast, et see on teehooldajale pidev ja püsiv sissetulekuallikas, mida ei tohi mingil juhul lõplikult korda teha. Ilmselt on sama lugu ka elektriõhuliinidega. Olen kohanud ka muid tehnorajatisi, mida ilmselt pidevalt paberil remonditakse. Ülalnimetet ajalehekirjutise pealkiri vaevalt kedagi huvitab. Probleemartikli pealkiri peaks olema vähemalt: "Ohtlik seks õhuliinide all." või: "X- erakonna juht räuskab, et õhuliinid tuleb maha võtta!".