Lennuohutus tagatud

Kirjutatakse, et nüüd sai droon ka õhuvõitluses hävituspiloodist jagu: http://www.wired.com/2016/06/ai-fighter-pilot-beats-human-no-need-panic-...

Ridalis käitab Raspberry Pi ilmajaama. Tuleb välja, et ta saaks hakkama ka lennuki juhtimisega. Peale seda on lennuohtus tagatud Smile

Mingi purilennukitootja mingis artiklis oli ka kirjas, et nad kasutasid OLC logisid aru saamaks, et kuidas nende lennukitega lennatakse, et neid andmeid siis järgmise mudeli disainimisel kasutada.

Jonkeri LX8000 ütleb ette, et mis asendisse tagatiivad tuleb panna. Esimestel purjekatel (Sparrow ja invaliidi-Jonker) on tagatiibade juhtimine ka elektrooniline, lennukompuutri poolt. Peamine takistus selle laialdasemal levikul olevat elektromehaaniline probleem, et kuidas saaks lendur (vajadusel) käsitsi kiiresti ise tagatiibu sättida. Aga kui see ära võtta, siis oleks lahendus kohe olemas.

S80 (mis on 2B ja DC peal) vario saab kuulama panna kuni 4 sisendit (ntx kontrollima, et kas ratas on väljas ja piduriklapid kinni). Väljundit veel ei ole. 
Aga Wifi tugi juba on, st saab õhus ühenduda online-ilmaradariga. LX8000 näitab radarpilti juba ka lennukompuutri kaardi peal, nagu suurematel lennukitel.