Ärkamine

Forums: 

Tavaline nädalavahetuse või pühade päev või õhtu. Major Kotkas helistab mulle tavatult vara, suisa kell üks päeval. Kõne eesmärk on selge - Palvusele sõit. See peab ju tehtud saama. Palvuseks nimetavad mõned tegijad Ridalis käiku, trotsides kõiki võimalikke, ka materiaalseid takistusi. Isegi tervislikke takistusi trotsitakse sel puhul sageli.
Ridalisse sõidavad Kert, Jaan, Kats ja järjest sagedamini ka Alari. Nii ka seekord. Tulijaid võtab vastu juba ammu küdema pandud bullerjan, mida Einar varakult kütnud. Täna on teha palju: paigutada uus kaabel koos lambiga parklasse. Hea on märgata, et ka Yakuuzaman on kohal oma kõigis oskustes.
Märkan, et Yakuuza´man suudab paralleelselt tegelda ka oma küllalt väikese lapsega. Fantastiline! Ka mina suutsin seda kunagi, ja see laps külastab siiamaani aeg - ajalt lennuvälja. Töö saab tehtud, õieti polegi teist, sest Kats otsib lisatööd Viktori laastustöö koristamisel. Seal on aga tööd lõputult, sest Viktori laastustöö on korralik. Tean, et sellel tööl on ka pooldajaid. Kuid samas on huvitav, et selle töö tegi ära mees, kes väitis, et iga looduslikult murdunud puu on kellegi koduks ja et ei peaks vabalt kasvavat metsa liialt laastama.
Otse loomulikult joob Jaan, st. mina, ka õlut. Seda teeb ka lennuülem, Tõsi küll, oluliselt väiksemates kogustes, ent Kats piirdub hõõgveiniga ja Kert vaid ühe kahtlase väikese pudeli siidritaolise ollusega. Margust meie seltskonnas hetkel ei ole, tal olevat terviseprobleeme.
Räägiakse juttu, räägitakse meie (st. lennuklubi) tulevikust. Selgeks saab asjaolu, et järelkasvu on vaja. On juba teada, et tulevad noorkotkad tagasi. Keegi muu ärimees ei suutnud nende lendamist kindlustada, sest see ei too kasumit. Varsti käivitub ka koolituskäsiraamat. Kõik need Kerdi poolt koostatud raamatud ilmselt ka varastatakse (seda on juba Tehtud), ja seetõttu lendavad mõned TALLINNA poolt aktsepteeritud klubid ka edasi.
Õhtu läheb edasi ja Ridalis köetakse sauna, kuigi isegi Einar ütleb, et ehk on teil lihtsam minu poole sauna tulla. Saun pannakse kütte, kuid probleeme jagub endiselt.
Kust saada purilennuinstrukoreid? Vanad hakkavad ära väsima: Leho Roots pole just sage külaline, Jaak pigem mootorlennuhuviline, Kats väsinud ja tüdinud ning ähvardab üldse selle jama maha panna. Keda võtta? Kahtlusi tekitavad nii mõned mootorlennu litsetsi omavad, kui ka reisijateveo õigust omavad purilendurid. Ainus lootustandev ja kasvatatav kandidaat on aga vaimusunud hoopis langevarjuhüpetest...
Niisiis, mida teha?
Nüüd ka veidi positiivsemast poolest. Einar võtab ilmalikust elust time-out´i ja lendab järgmisel hooajal nii ise, instrukorina kui ka kontrolllendurina (ärge imestage, et seal on kolm l-i).
Väidetavalt pidi ka Ervin, kes on samuti pädev purilennuõpetaja, järgmisel hooajal lendama tulema, loodetavasti ka õpetajana.
Meenutagem, et meil on ka internetilisi probleeme - mingi superman muudkui sõimab ja tänitab. Algul oli oobjektiks vaid Jaan , hiljem muutus sõimuobjektiks ka kogu Ridali juhtkond, st. juhatus.
Saun sai kuumaks. See oli võimas, ja kõik tulijad said sellest ka osa. Mis täpselt edasi saab, ei tea keegi. Einar ütleb, et no võtke, kurat se juhtimine üle! Kert filosofeerib (kusjuures enamikule arusaadavalt) asjade reaalsest seisust. Kõik saavad aru, et juhtimist ei saa üle anda vaimselt haigetele inimestele.
Veel mõni positiivne punkt: Pukseerijaid on nii, et tapab! Jaan ja Viktor ei saa korralikult jagatud - võib tekkida probleeme kvalifikatsiooni säilitamisega. Viktor, kokkuleppel Jaaniga, eelistab Morane´i, sest see masin on mõneski mõttes parem. Kuigi kutsutud "prantsuse peerukotiks" , võimaldab ta teha pikemaid lende ja identifitseerida lendajat tegeliku piloodina (reisijate kiljumine, küsimused ja lõpuks tänu lennu eest).
Saunas on käidud ja õlled joodud. Kats ütleb, et tahaks koju. Ega siin vist palju muud polegi, kui vaid kokkuleppimine uueks kokkusaamiseks ehk palvuseks. Sest järgmise palvuse ajal tuleb tõenäoliselt ka Wilgat käivitada koos selleks vajalike abitöödega. Järgmise palvuseni --- RIDALI !!!