Läheneme nähtule ikka positiivselt. See aparaat maandub ju kondli all olevale rattale. Selline lendutõusmine on pigem näitlik, et saab seda teha ka kohapealt (pea-aegu), rangluud ohtu seades muidugi. Reklaam nõuab vahest ohvreidki!
Kunagi uurisin selle asjapuu ehitust. Üldiselt mina sellega ei lendaks. Kerguse huvides on seal kasutatud selliseid lahendusi, et kõhedaks võtab. Näiteks pöördetüüri liikumine kantakse üle väga peenikeste nööridega üle kapronrataste. Kui täismees ikka jalaga vajutab, on need nöörid varsti puru. Osad olulised poltühendused olid kontreerimata jne. Muidu idee poolest väga lahe riistapuuu. Lennata oleks sellisega kindlasti palju edevam kui mingi paraplaaniga.
Kuskohas tal üldse pöördetüür on?
Sellistel sabata lennukitel on need reeglina tiiva otstes ja toimivad pigem nagu piduriklapid. Aga kas tollel peale eleronide üldse mingeid juhtpindu on? Kõrgustüürimine toimub ilmselt keha asendi muutmisega, nagu deltaplaani puhul?
Sellise lennuriistaga lend on kindlasti põnev.Kui see stardil ja maandumisel ragament halva õnne korral selga ei tuleks ja silmnägu nii kergelt vigastada ei saaks.
Ta peakski olema deltaplaan ,ainult j'iga konstruktsiooniga(puudub mast)
Võimalik, et mäletan valesti, kuid minu mälu juhiti pedaalidega nende püstkiilude küljes olevaid pöördetüüre. Sarnaseid nagu Peebu lennukil. Kõik juhtimisseisendid on nagu normaalsel purilennukil. Juhis (kallutamine ja kõrgus) ja pedaalid (pööramine). Piduriklappe mälu järgi ei ole.
Teisalt. sama raha eest saab kasutatud peast väga korraliku purilennuki. Jantari kohe kindlasti. Kui mitte midagi paremat.
Minu mälu järgi olid Fauvelid ainsad vaidtiib-purilennukid, mida on seeriana toodetud. Või on neid lihtsalt kõige rohkem tehtud. Peep teab sellest teemast rohkem. Tal on selle kohta raamat.
Tõus 0 raha :)
Tõus 0 raha
Maandumine,rangluu.
Maandumine,rangluu.
Läheneme nähtule ikka
Läheneme nähtule ikka positiivselt. See aparaat maandub ju kondli all olevale rattale. Selline lendutõusmine on pigem näitlik, et saab seda teha ka kohapealt (pea-aegu), rangluud ohtu seades muidugi. Reklaam nõuab vahest ohvreidki!
Kunagi uurisin selle asjapuu
Kunagi uurisin selle asjapuu ehitust. Üldiselt mina sellega ei lendaks. Kerguse huvides on seal kasutatud selliseid lahendusi, et kõhedaks võtab. Näiteks pöördetüüri liikumine kantakse üle väga peenikeste nööridega üle kapronrataste. Kui täismees ikka jalaga vajutab, on need nöörid varsti puru. Osad olulised poltühendused olid kontreerimata jne. Muidu idee poolest väga lahe riistapuuu. Lennata oleks sellisega kindlasti palju edevam kui mingi paraplaaniga.
Kuskohas tal üldse
Kuskohas tal üldse pöördetüür on?
Sellistel sabata lennukitel on need reeglina tiiva otstes ja toimivad pigem nagu piduriklapid. Aga kas tollel peale eleronide üldse mingeid juhtpindu on? Kõrgustüürimine toimub ilmselt keha asendi muutmisega, nagu deltaplaani puhul?
Hendrik
Sellise lennuriistaga lend
Sellise lennuriistaga lend on kindlasti põnev.Kui see stardil ja maandumisel ragament halva õnne korral selga ei tuleks ja silmnägu nii kergelt vigastada ei saaks.
Ta peakski olema deltaplaan ,ainult j'iga konstruktsiooniga(puudub mast)
Võimalik, et mäletan
Võimalik, et mäletan valesti, kuid minu mälu juhiti pedaalidega nende püstkiilude küljes olevaid pöördetüüre. Sarnaseid nagu Peebu lennukil. Kõik juhtimisseisendid on nagu normaalsel purilennukil. Juhis (kallutamine ja kõrgus) ja pedaalid (pööramine). Piduriklappe mälu järgi ei ole.
Teisalt. sama raha eest saab kasutatud peast väga korraliku purilennuki. Jantari kohe kindlasti. Kui mitte midagi paremat.
Pilt mingist tundmatust
Pilt mingist tundmatust purilennukist:
kahekohaline vaitiib
einar
Fauvel AV-22 Minu mälu
Fauvel AV-22
Minu mälu järgi olid Fauvelid ainsad vaidtiib-purilennukid, mida on seeriana toodetud. Või on neid lihtsalt kõige rohkem tehtud. Peep teab sellest teemast rohkem. Tal on selle kohta raamat.