Plaanitav An-2 järglase esmalend aastal 2023

2020. aasta viimastel andmetel on oodata, https://aviation21.ru/samolyot-lms-901-on-zhe-bajkal-chto-o-nyom-izvestno/

Kokku üle 40 aasta Nõukogude Liidus ja nüüdsel Venemaal on püütud  kuulsale "Moosiriiulile" An-2 konstrueerida vääriline järglane, ehk saabki teoks?

Kommentaarid

see oleks nagu Pilatus Porter peaaegu  maha joonistatud

einar

Meenutab väga ka Dornier Do-28 D Skyservant'i (1966), selle vahega, et kahe mootori asemel on uue lennuki ninas üks sama koguvõimsusega turbiinmootor ja tiival on toed muidugi ka. Do-28 D tiivaprofiil on NACA 23018. LMS-901 tiivaprofiilist mainitakse möödaminnes, et just selle lennuki jaoks arendatud ja TsAGI (aero-, hüdrodünaamika keskinstituudi) heaks kiidetud profiil.

Ära sa räägi, esmalennu tähtajaks mainitakse lausa 2020 detsembrit! Esimene seerialennuk siis aastal 2023.